Centrum pomocy

Płatności:

Za większość atrakcji zapłacisz każdym rodzajem karty płatniczej online. Niektóre z rezerwacji odległych w czasie tj noclegi lub wycieczki opłacisz możesz zapłacić przelewem bankowym. Wszelkie informacje o rodzaju płatności i terminach, są wyświetlane w procesie rezerwacji lub wysłane w osobnej wiadomości e-mail. 

Zazwyczaj każda atrakcja ma szczegółowy opis co zawiera cena. Wszystko to co zawarte jest w tym opisie zawarte jest też w cenie. Wszelkie dodatkowe instrukcje otrzymasz również od nas zaraz po dokonaniu rezerwacji. Nie martw się, nie zaskoczymy Ciebie dodatkowymi niespodziewanymi opłatami. Jeśli będą one potrzebne (np. zmiana ceny organizatora) otrzymasz od nas o tym wcześniej informacje. Jeśli nie zgodzisz się z nimi po prostu zwrócimy Ci już wpłacone środki i anulujemy Twoją rezerwację. 

Z reguły nie musisz tego robić. Jeśli jest inaczej na pewno poinformujemy Ciebie o tym. 

Każdą atrakcję, którą oferujemy znajdziesz na tej stronie. Warto skorzystać z wyszukiwarki, sortowania i filtrowania ofert. Mamy opcję planowania pobytu, w której możesz otrzymać propozycje innych rozwiązań których nie znajdziesz jako standardowe na stronie. 

Każda atrakcja, wycieczka, usługa ma rozwijane menu z odpowiedzią na to pytanie. Z reguły nie jest to nic specjalistycznego -to leży po stronie organizatora. Od Was najczęściej potrzebujemy dobrego humory, pozytywnej energii i czasem wodę do picia, przekąski 😉

Rezerwacja i zakup atrakcji wiąże się z zawarciem umowy zakupu. Jeśli więc nie wykorzystasz swojej rezerwacji, niestety termin i wpłata przepadają. Istnieje jednak możliwość rezygnacji z rezerwacji. Patrz temat Rezerwacja->Rezygnacje

Rezerwacja:

Każda atrakcja, wycieczka lub produkt na stronie wyświetlania zawiera formularz. Podczas wyświetlania strony na komputerze i tablecie znajdziesz go po prawej lub lewej stronie. Na komórce i niektórych tabletach znajdziesz go na samym dole z opisem ZAREZERWUJ

Najczęściej jest też kalendarz i kilka dodatkowych pól, które w zależności od rodzaju atrakcji należy wypełnić.

Staraliśmy się by system był możliwie jak najbardziej intuicyjny. Jeśli jednak masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami. 

Nie ma takiej możliwości. Jedynym rozwiązaniem jest dokonanie właściwej rezerwacji i w przypadku zmiany decyzji rozpocząć proces rezygnacji i zwrotu ewentualnych wpłat.

Jeżeli rezerwacja nie stanowi inaczej – wyraźny opis w momencie rezerwacji. Masz prawo bez podawania powodów zrezygnować z zakupionej atrakcji na 14 dni przed datą jej rozpoczęcia. Przysługuje Ci wtedy zwrot wpłaconej kwoty. Jeśli do daty rozpoczęcia pozostało mniej niż 14 dni przysługuje Ci 50% zwrotu. W każdym przypadku zwrot pomniejszony jest o prowizje i opłaty bankowe (około 3-5% wartości). 

Tak. Zmiany danych możesz dokonać w każdym momencie. Ważne by wiek osób pokrywał się z faktycznym założeniem rezerwacji. 

Pogoda:

W skrajnych przypadkach (nagła niesprzyjająca pogoda) atrakcja może zostać przesunięta na inny termin. Atrakcję należy potwierdzić bezpośrednio z organizatorem dzień wcześniej. Wszelkie kontakty do osób/firm odpowiedzialnych za atrakcję otrzymasz w osobnej wiadomości zaraz po rezerwacji. 

Pozostałe pytania:

Staraliśmy się zapisać tutaj wszystkie informacje, które zapewne mogą Was interesować. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, po prostu skontaktuj się z nami!

* Wysyłając wiadomość, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych, które podałaś/eś wyżej.

Jeśli to coś pilnego, dzwoń swobodnie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

+39 392 291 3547

Login

Active Squad – Serwis do rezerwacji wakacji we Włoszech. Na stronie znajdziesz noclegi, atrakcje, wycieczki, rozwiązania oferowane przez lokalnych organizatorów i biura podróży. Pomożemy zorganizować Twój urlop. 

Active Squad di Wojciech Dziadosz
Attività prevalente: SERVIZI NEL SETTORE TURISTICO

P.IVA: 02666930207

IT02666930207

Adres

Desenzano del Garda (BS)

Telefon

Email

ko*****@ac**********.pl

odkryj nasze social media!