razem

Od początku naszych działań, zależało nam aby każdy mógł poczuć się najlepiej jak to możliwe. Wiemy jak ważne jest te kilka dni urlopu na który czekamy wiele tygodni i miesięcy. Jak ważne jest by atmosfera podczas takiego pobytu była swobodna i przyjazna.

„nawiązywanie przyjaźni z miejscowymi ludźmi, może być wspaniałym wglądem w kulturę i zwyczaje. Mam kilku przyjaciół na całe życie, których poznałem podczas podróży – są idealnym pretekstem do powrotu do tych miejsc!”

zaufali nam

w przyjaźni z uśmiechem najlepszymi wspomnieniami

Michalina Grzesiak, z rodziną (Grzegorz, Krysia i Jurek) odwiedzili nas pierwszy raz w 2020 roku. Wspólnie z 4FunFactory – wypożyczalnia samochodów użytkowych VW California, zorganizowaliśmy całej rodzinie wyjątkowy tydzień. Wypełniony aktywnościami na miejscu i niezapomnianymi atrakcjami. Podczas tego pobytu wybrali apartament prowadzony przez polkę, Panią Ule w miasteczku Padenghe sul Garda. Cały pobyt wraz z podróżą trwał tydzień, pięć dni na miejscu. Drugi raz rodzina Grzesiaków przyjechała do nas już następnego roku 2021, tym razem ze znajomymi. Skorzystali z naszego prywatnego transportu z Polski. A noclegi wybrali w apartamentach Gardoncino. Podczas tego pobytu spokojniej skupiliśmy się na wybranych atrakcjach, których nie zdążyliśmy zrealizować w poprzednim roku. Jezioro Garda i region zostało w ich wspomnieniach i po raz kolejny planujemy wspólne wakacje. Podczas pierwszego pobytu, powstał kanał na YouTube The Grzesiax Sprawdź na naszym Instagramie wyróżnione relacje.

Z Mileną i Iloną o wakacjach rozmawialiśmy dwa lata. W pierwszym roku pandemii 2020 nie udało się zrealizować pobytu. Natomiast rok później spędziły u nas wspaniały tydzień. Z Jackiem @kapitanietoniemy Ignacym i Tymkiem.
Podczas pobytu wybrały jeden z Hoteli w Tignale z prywatnym jaccuzi z widokiem na Jezioro Garda. To były typowe wakacje basenowo relaksacyjne. Ilona z Jackiem wybrali opcje objechania jeziora na motocyklach i zwiedzanie Werony. Jacek z Ignacym uczestniczyli w wycieczkach rowerowych. Dodatkowo każdego dnia kolacje i dużo wspaniałych chwil z dziećmi. Relacje z ich pobytu również znajdziesz na naszym Instagramie.

PIG z rodziną podczas dłuższego tripa przez Włochy zdecydowali się skorzystać z oferty i naszej opcji nad Jeziorem Garda. Po kilku dniach w Dolimitach zjechali do Salo, drugiego pod względem wielkości miasteczka nad jeziorem i największą zatoką o tej samej nazwie. Wybrali oni wtedy apartament położony nad samym bulwarem i wybrzeżem Jeziora Garda z przepięknym widokiem. Wybrzeże Salo znane jest ze zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Apartament natomiast położony nad jedną z restauracji. Podsumowaniem ich pobytu, powstał artykuł na blogu, który poznacie w linku poniżej.

Patrycja i Łukasz z chłopakami Jerzykowscy. Mieszkańcy stolicy, ale również mojej kochanego miasta Łodzi. Przyjechali do nas kamperem i z kilku powodów zapamiętamy ten pobyt na długo. Sam ich wyjazd przekładany był kilka razy, droga też okazała się dłuższa. Ciągle tzw kłody w nogi. Kwadrans przed ich przyjazdem zamknęli nam kemping gdzie mieli się zatrzymać, na szybko znalezione miejsce tymczasowe. Później trafili na wybrany już przed przyjazdem kemping gdzie mogli po kilku dniach wyjść z kampera i rozprostować kości w domku z widokiem na Jezioro Garda. Pech chciał, że klątwy nie skończyły się – padało prawie codziennie. Plany zwiedzania, lotu na paralotni i innych aktywności które mieliśmy niestety zamietliśmy pod dywan. Ale nie zmienia to fakty, że pomimo tych wszystkich nieszczęść dobrze się razem bawiliśmy. Ostatniego dnia wyszło piękne słońce 😉 przeczytajcie ich relacje na blogu.

Najlepsze przyjaciółki z polskich gór, uwielbiają podróżować razem i od lat zdobywają różne zakamarki świata. Hanka z Magdą przyleciały do nas w 2021 roku. Odebraliśmy ich z lotniska i bezpiecznie naszym transportem odwieźliśmy do jednego z apartamentów w Riva del Garda. Dziewczyny pobyt podzieliły na dwa regiony Jeziora Garda. Pierwsze dni spędziły na północy, aktywnie eksplorując region (rowery, trekking, ferrata). Ostatnie dni na chillu przeniosły się na południe regionu skąd wróciły na lotnisko.

Aleksandra Radomska z Grześkiem i dziećmi przyjechała do nas w 2023 roku na wakacje. Z Olą w kontakcie i planach wakacyjnych byliśmy w kontakcie od dwóch albo trzech lat. Ciągle coś stawało na przeszkodzie, szczęśliwie w 2023 udało się! Na 10 dniowy urlop zdecydowali się w okolicy miasteczka Desenzano del Garda, a konkretnie na kempingu z oferty Interhome. Przylecieli do Bergamo, wypożyczyli samochód z Bel Viaggio i ruszyli na kemping. W trakcie pobytu Ola, Grzesiek i dzieci zdecydowali się na kilka wycieczek z oferty na stronie www.jeziorogarda.pl, oraz korzystali z oferty kempingu. Podsumowując pobyt wszyscy zgodnie stwierdzili – a w szczególności dzieci, że były to bardzo udane wakacje.

chcesz dołączyć?

napisz do nas

partnerzy

Login

Active Squad – Serwis do rezerwacji wakacji we Włoszech. Na stronie znajdziesz noclegi, atrakcje, wycieczki, rozwiązania oferowane przez lokalnych organizatorów i biura podróży. Pomożemy zorganizować Twój urlop.

Active Squad di Wojciech Dziadosz
Attività prevalente: SERVIZI NEL SETTORE TURISTICO

P.IVA: 02666930207

IT02666930207

Adres

Desenzano del Garda (BS)

Telefon

ko*****@ac**********.pl

odkryj nasze social media!